Veelgestelde vragen
Hoe weet ik wie mijn chauffeur is?
Het moment dat wij uw reservering hebben geaccepteerd, krijgt u het nummer van uw chauffeur doorgestuurd. Deze weet precies waar hij hoe laat moet zijn en waar hij heen moet. De chauffeur zal u een appje sturen als hij op locatie aanwezig is en wachten tot u klaar bent om te vertrekken.
Wat gebeurt er als er schade is gereden?
Door akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden geeft u aan dat uw auto verzekerd is en geeft u toestemming aan de chauffeur om in uw auto te rijden. Met schade kunt u dus de verzekering inschakelen zoals u dat ook zou doen als u zelf achter het stuur zou zitten.
Wat gebeurt er als ik een boete ontvang tijdens mijn rit?
In het geval van een boete wordt de boete gesplitst tussen DaanDrives en de chauffeur, tenzij u de chauffeur aangegeven hebt harder te mogen rijden dan de maximum snelheid.
Wat gebeurt er als in een offerte of reservering aanvraag/cancel?
In het geval van een offerte, krijgt u binnen 24 uur na aanvraag een offerte. Bij het aanvragen van een reservering laten we u zo snel mogelijk weten of de rit gaat lukken. Als u minimaal 24 uur van tevoren uw rit annuleert, is er niks aan de hand. Als u 24 uur of minder van tevoren afzegt, zullen we een factuur sturen van 75% van de offerte.